Що сталося. Операційний прибуток шведського ритейлера H&M знизився на 87%, до $80 млн, у IV кварталі 2022 року порівняно з роком раніше. У компанії причинами падіння доходів називають високі ціни на одяг, вихід із росії та програму скорочення працівників.
Джерело. Про це повідомляє Financial Times.
Деталі. Акції H&M впали на 7% під час торгів у п’ятницю, втративши майже половину своєї вартості з моменту недавнього піка у квітні 2021 року.
«Зростання витрат на сировину та транспортування в поєднанні з історично високим курсом долара призвело до значного зростання витрат на закупівлю товарів», – пояснила виконавча директорка Хелена Хельмерссон.
Бекграунд. Нагадаємо: H&M, який відстає від Zara як за продажами, так і за прибутковістю, минулого року запустив програму скорочення витрат на 2 млрд шведських крон, яка передбачала звільнення 1500 працівників.