Прибутки H&M впали на 87% в останньому кварталі 2022 року
Причинами падіння доходів називають високі ціни на одяг, вихід із росії та скорочення працівників

Що сталося. Операційний прибуток шведського ритейлера H&M знизився на 87%, до $80 млн, у IV кварталі 2022 року порівняно з роком раніше. У компанії причинами падіння доходів називають високі ціни на одяг, вихід із росії та програму скорочення працівників.
Джерело. Про це повідомляє Financial Times.
Деталі. Акції H&M впали на 7% під час торгів у п’ятницю, втративши майже половину своєї вартості з моменту недавнього піка у квітні 2021 року.
«Зростання витрат на сировину та транспортування в поєднанні з історично високим курсом долара призвело до значного зростання витрат на закупівлю товарів», – пояснила виконавча директорка Хелена Хельмерссон.
Бекграунд. Нагадаємо: H&M, який відстає від Zara як за продажами, так і за прибутковістю, минулого року запустив програму скорочення витрат на 2 млрд шведських крон, яка передбачала звільнення 1500 працівників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].