Український онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX залучив $15 млн інвестицій.
Джерело. Про це пише dev.ua.
Головним інвестором раунду став німецький фонд Greenfield. Серед інших інвесторів – Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund та Red Dao.
Зібрані кошти витратять на ще більшу цифровізацію стартапу, удосконалення додатку і розвиток на ринку NFT та в метавсесвіті.
«Виникає нова парадигма навколо питання про те, що ми носимо в метавсесвіті. Ми віримо, що DRESSX буде в авангарді формування цих змін», – прокоментували новину в Greenfield.
У липні 2021-го року DRESSX оголосив про залучення $2 млн венчурних інвестицій в seed раунді. Через місяць з’явився додаток для мобільних телефонів в AppStore.
Як зазначає видання, співзасновниці DRESSX Дарія Шаповалова та Наталія Моденова запустили свій проєкт з віртуальними нарядами в серпні 2020-го року. До DRESSX його засновниці були зайняті в традиційній фешн-індустрії – керували власними шоурумами в Парижі, а до цього в Україні вони розвивали тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.
Бекграунд. Нагадаємо, український стартап Awesomic, що розробляє платформу для зв'язку компаній із перевіреними дизайнерами, залучив $800 000 інвестицій.