Перший в Україні онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX залучив $15 млн інвестицій
Зібрані кошти витратять на удосконалення додатку і розвиток на ринку NFT

Український онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX залучив $15 млн інвестицій.
Джерело. Про це пише dev.ua.
Головним інвестором раунду став німецький фонд Greenfield. Серед інших інвесторів – Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund та Red Dao.
Зібрані кошти витратять на ще більшу цифровізацію стартапу, удосконалення додатку і розвиток на ринку NFT та в метавсесвіті.
«Виникає нова парадигма навколо питання про те, що ми носимо в метавсесвіті. Ми віримо, що DRESSX буде в авангарді формування цих змін», – прокоментували новину в Greenfield.
У липні 2021-го року DRESSX оголосив про залучення $2 млн венчурних інвестицій в seed раунді. Через місяць з’явився додаток для мобільних телефонів в AppStore.
Як зазначає видання, співзасновниці DRESSX Дарія Шаповалова та Наталія Моденова запустили свій проєкт з віртуальними нарядами в серпні 2020-го року. До DRESSX його засновниці були зайняті в традиційній фешн-індустрії – керували власними шоурумами в Парижі, а до цього в Україні вони розвивали тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.
Бекграунд. Нагадаємо, український стартап Awesomic, що розробляє платформу для зв'язку компаній із перевіреними дизайнерами, залучив $800 000 інвестицій.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].