Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку.
Про це повідомили в юридичній фірмі «Анте», передає «Інтерфакс-Україна».
«Часто, коли люди роблять круті речі у своїй сфері, вони не задумаються про формалізацію своєї діяльності. Тривалий час назва Театру на Подолі не була захищена торговою маркою, незважаючи на те, що він працює з 1987 року. За цей час навіть нова будівля театру стала мемом, не кажучи вже про високу впізнаваність власної назви. У 2023 році Театр на Подолі нарешті став торговою маркою», – повідомила радниця юридичної фірми «Анте» Катерина Іщенко.
За її словами, цей нематеріальний актив при активному використанні допоможе театру отримати додаткові кошти та «сяяти ще яскравіше».
Бекграунд. Нагадаємо: будівлю Театру на Подолі на Андріївському узвозі в Києві відкрили 2017 року, у його реконструкцію корпорація Roshen інвестувала 174 млн грн.
Сергій Русанов, засновник архітектурної компанії Project7, яка була керуючою компанією зедення будівлі, розповів Mind, як будувався театр, і розвінчав чотири міфи, з ним пов'язані.