Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку

Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку

Це допоможе театру отримати додаткові кошти

Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку
Фото: Михаїл Погарцев

Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку.

Про це повідомили в юридичній фірмі «Анте», передає «Інтерфакс-Україна».

«Часто, коли люди роблять круті речі у своїй сфері, вони не задумаються про формалізацію своєї діяльності. Тривалий час назва Театру на Подолі не була захищена торговою маркою, незважаючи на те, що він працює з 1987 року. За цей час навіть нова будівля театру стала мемом, не кажучи вже про високу впізнаваність власної назви. У 2023 році Театр на Подолі нарешті став торговою маркою», – повідомила радниця юридичної фірми «Анте» Катерина Іщенко.

За її словами, цей нематеріальний актив при активному використанні допоможе театру отримати додаткові кошти та «сяяти ще яскравіше».

Бекграунд. Нагадаємо: будівлю Театру на Подолі на Андріївському узвозі в Києві відкрили 2017 року, у його реконструкцію корпорація Roshen інвестувала 174 млн грн.

Сергій Русанов, засновник архітектурної компанії Project7, яка була керуючою компанією зедення будівлі, розповів Mind, як будувався театр, і розвінчав чотири міфи, з ним пов'язані.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло