Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку
Це допоможе театру отримати додаткові кошти

Театр на Подолі зареєстрував власну торгову марку.
Про це повідомили в юридичній фірмі «Анте», передає «Інтерфакс-Україна».
«Часто, коли люди роблять круті речі у своїй сфері, вони не задумаються про формалізацію своєї діяльності. Тривалий час назва Театру на Подолі не була захищена торговою маркою, незважаючи на те, що він працює з 1987 року. За цей час навіть нова будівля театру стала мемом, не кажучи вже про високу впізнаваність власної назви. У 2023 році Театр на Подолі нарешті став торговою маркою», – повідомила радниця юридичної фірми «Анте» Катерина Іщенко.
За її словами, цей нематеріальний актив при активному використанні допоможе театру отримати додаткові кошти та «сяяти ще яскравіше».
Бекграунд. Нагадаємо: будівлю Театру на Подолі на Андріївському узвозі в Києві відкрили 2017 року, у його реконструкцію корпорація Roshen інвестувала 174 млн грн.
Сергій Русанов, засновник архітектурної компанії Project7, яка була керуючою компанією зедення будівлі, розповів Mind, як будувався театр, і розвінчав чотири міфи, з ним пов'язані.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].