Зазначається, що частка світових автогігантів на ринку електромобілів у Китаї 4 кварталі 2022 року становила лише 8%.
Про це повідомляє Bloomberg.
Уточнюється, що продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-бренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.
«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок переходить на електромобілі”, – пише видання.
У січні та лютому продажі японських брендів впали на 39%, а німецьких – на 21%. На противагу цьому компанія BYD вже продала понад 300 тис. автомобілів за цей період (приріст більше, ніж на 70%). Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ринок електрокарів стрімко виріс на 71%, абсолютний лідер – китайська BYD.