Bloomberg: Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку
Частка світових автовиробників на китайському ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в 4-му кварталі 2022 року
Зазначається, що частка світових автогігантів на ринку електромобілів у Китаї 4 кварталі 2022 року становила лише 8%.
Про це повідомляє Bloomberg.
Уточнюється, що продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-бренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.
«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок переходить на електромобілі”, – пише видання.
У січні та лютому продажі японських брендів впали на 39%, а німецьких – на 21%. На противагу цьому компанія BYD вже продала понад 300 тис. автомобілів за цей період (приріст більше, ніж на 70%). Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ринок електрокарів стрімко виріс на 71%, абсолютний лідер – китайська BYD.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].