Bloomberg: Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку

Bloomberg: Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку

Частка світових автовиробників на китайському ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в 4-му кварталі 2022 року

Зазначається, що частка світових автогігантів на ринку електромобілів у Китаї 4 кварталі 2022 року становила лише 8%.

Про це повідомляє Bloomberg.

Уточнюється, що продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-бренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.

«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок переходить на електромобілі”, – пише видання.

У січні та лютому продажі японських брендів впали на 39%, а німецьких – на 21%. На противагу цьому компанія BYD вже продала понад 300 тис. автомобілів за цей період (приріст більше, ніж на 70%). Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ринок електрокарів стрімко виріс на 71%, абсолютний лідер – китайська BYD.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло