«Укрзалізниця» почала аналізувати звернення пасажирів через ChatGPT

Застосування ШІ пришвидшує роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначає найбільш проблемні ділянки

Фото: Getty Images

«Укрзалізниця» почала аналізувати звернення пасажирів через ChatGPT.

Про це повідомляє пресслужба перевізника.

У компанії повідомили, що протягом одного дня «Укрзалізниця» отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них – текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці.

Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою – від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріях звернення завантажуються в систему аналізу. У компанії наголошують, що ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.

Таким чином ШІ допомагає пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку, визначати найбільш проблемні ділянки й оперативніше реагувати на звернення.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що штучний інтелект на зразок ChatGPT призведе до скорочення 300 млн робочих місць у світі. Поширення ШІ може вплинути на адміністративних працівників, а також юристів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS