«Укрзалізниця» почала аналізувати звернення пасажирів через ChatGPT.
Про це повідомляє пресслужба перевізника.
У компанії повідомили, що протягом одного дня «Укрзалізниця» отримує в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них – текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці.
Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою – від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріях звернення завантажуються в систему аналізу. У компанії наголошують, що ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
Таким чином ШІ допомагає пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку, визначати найбільш проблемні ділянки й оперативніше реагувати на звернення.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що штучний інтелект на зразок ChatGPT призведе до скорочення 300 млн робочих місць у світі. Поширення ШІ може вплинути на адміністративних працівників, а також юристів.