Компанія Mondelez International з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни.
Про це повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції.
Компанія не вийшла з рф після початку повномасштабної війни.
«Інтереси компанії, що має річний дохід близько $26 млрд і працює в 160 країнах світу, на російському ринку представляє ТОВ «Мон'дэлис Русь», яка має три заводи: фабрику «Большевик», яка випускає печиво «Юбилейное», OREO, «Медвежонок Барни» та крекери TUC, виробництво в Покрові (шоколад Alpen Gold, «Воздушный», Milka та батончик Picnic), завод у Великому Новгороді (жувальна гумка Dirol і льодяники Halls)», – написала пресслужба НАЗК.
Компанія є лідером ринку кондитерських виробів у категоріях шоколад, шоколадні цукерки та бісквіти, а також посідає друге місце в категорії жувальна гумка та карамельки.
За підсумками воєнного 2022 року прибуток російського філіалу Mondelez International становив $339 млн (+303% за рік), виручка – понад $1 млрд (+38% за рік). Отже, бюджет країни-терориста компанія поповнила більш ніж на $61 млн податків.
«Це – суха фінансова статистика, яка вимірюється життями українських дітей, які більше ніколи не скуштують «Ведмедика Барні», – написали в НАЗК.
Бекграунд. В Україні Mondelez International представлена ПрАТ «Монделіс Україна» (Сумська обл.). До його складу входить Тростянецька кондитерська фабрика (Сумська обл.) і дочірнє підприємство ТОВ «Чіпси Люкс» (Київська обл.). «Монделіс Україна» реалізує продукцію під торговими марками «Корона», Milka, «Ведмедик Барні», TUC, «Belvita! Добрий ранок!», «Люкс», Halls, Dirol, Picnic.
Бенефіціаром ПрАТ «Монделіс Україна» є Mondelez Nederland Services B.V. Згідно з даними opendatabot, 2022 року, ПрАТ «Монделіс Україна» скоротило свої активи на 27,5% – до 3,079 млрд грн, а дохід – удвічі, до 4,063 млрд грн і зазнало збитків у розмірі 305,28 млн грн.