Mate academy Startup Studio запускає продукт для e-commerce – мультиканальний бізнес-месенджер Cusbo, що об'єднує всі канали комунікації в одному інтерфейсі.
Про це повідомила компанія у своєму пресрелізі.
Згідно з повідомленням, продукт створений для взаємодії служб підтримки й продажів компаній із клієнтами. «Загальна тенденція на ринку – це використання не тільки live-чатів на сайті, а й спілкування з клієнтами в месенджерах», – зауважує СEO Cusbo.tech Дмитро Хоменко.
Зазначається, що спершу Cusbo задумувався, як продукт для розв'язання задачі Mate academy з налагодження системи спілкування зі студентами в різних месенджерах із різних країн.
«Наявні рішення на ринку не відповідали вимогам або не були інтегровані з CRM-системою, що ускладнювало роботу наших операторів та менторів зі студентами. За півтора року Cusbo пройшов від ідеї, яку реалізовували внутрішнім ресурсом, до окремого продукту з власною командою», – додав Роман Апостол, СEO Mate academy Startup Studio.
Cusbo вже має активних клієнтів в Україні та Грузії у сегментах fashion-рітейлу, освітніх послуг, доставки їжі. Зараз продукт знаходиться на етапі масштабування продажів.
Бекграунд. Раніше Mind писав, як стартап Mate academy навчає IT-фахівців під час війни.