Український стартап Mate academy запустив продукт для e-commerce
Cusbo вже має активних клієнтів в Україні та Грузії

Mate academy Startup Studio запускає продукт для e-commerce – мультиканальний бізнес-месенджер Cusbo, що об'єднує всі канали комунікації в одному інтерфейсі.
Про це повідомила компанія у своєму пресрелізі.
Згідно з повідомленням, продукт створений для взаємодії служб підтримки й продажів компаній із клієнтами. «Загальна тенденція на ринку – це використання не тільки live-чатів на сайті, а й спілкування з клієнтами в месенджерах», – зауважує СEO Cusbo.tech Дмитро Хоменко.
Зазначається, що спершу Cusbo задумувався, як продукт для розв'язання задачі Mate academy з налагодження системи спілкування зі студентами в різних месенджерах із різних країн.
«Наявні рішення на ринку не відповідали вимогам або не були інтегровані з CRM-системою, що ускладнювало роботу наших операторів та менторів зі студентами. За півтора року Cusbo пройшов від ідеї, яку реалізовували внутрішнім ресурсом, до окремого продукту з власною командою», – додав Роман Апостол, СEO Mate academy Startup Studio.
Cusbo вже має активних клієнтів в Україні та Грузії у сегментах fashion-рітейлу, освітніх послуг, доставки їжі. Зараз продукт знаходиться на етапі масштабування продажів.
Бекграунд. Раніше Mind писав, як стартап Mate academy навчає IT-фахівців під час війни.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].