Українські інвестори здійснили початкове фінансування українського стартапу Adsme, який розробляє власну AI-технологію для прогнозування ефективності реклами в Meta Ads.
Про це повідомляє AIN.UA.
Розмір раунду не розкривають, але розраховують, що він дозволить стартапу розширити діяльність та вирости до виручки $100 млн на рік протягом наступних п’яти років. Які показники у стартапу на цей момент – не повідомляється, також невідомо, хто серед ангельських інвесторів.
Залучені кошти підуть на наймання нових співробітників: розробників та експертів із машинного навчання. Команда також планує інвестувати в дослідження та розвиток власної технології штучного інтелекту для аналізу big data, щоб збирати точніші дані для клієнтів із МСБ та рекламних агенцій.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що фінтех-стартап TP24 за підтримки UBS залучив £345 млн від Barclays.