Український AI-стартап Adsme залучив ангельське pre-seed-фінансування
У компанії розмір раунду не розкривають, але розраховують, що він дозволить стартапу розширити діяльність та зрости до виручки $100 млн на рік протягом наступних п’яти років

Українські інвестори здійснили початкове фінансування українського стартапу Adsme, який розробляє власну AI-технологію для прогнозування ефективності реклами в Meta Ads.
Про це повідомляє AIN.UA.
Розмір раунду не розкривають, але розраховують, що він дозволить стартапу розширити діяльність та вирости до виручки $100 млн на рік протягом наступних п’яти років. Які показники у стартапу на цей момент – не повідомляється, також невідомо, хто серед ангельських інвесторів.
Залучені кошти підуть на наймання нових співробітників: розробників та експертів із машинного навчання. Команда також планує інвестувати в дослідження та розвиток власної технології штучного інтелекту для аналізу big data, щоб збирати точніші дані для клієнтів із МСБ та рекламних агенцій.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що фінтех-стартап TP24 за підтримки UBS залучив £345 млн від Barclays.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].