Бізнес Glovo в Україні повернувся до показників довоєнного рівня в березні 2023 року, а вже у травні бізнес-показники зросли на 10%.
Про це повідомила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
За її словами, на додачу до відновлення основного бізнесу, Glovo розвинула низку інших бізнес-сегментів. Зокрема відновила роботу 11 дарксторів Glovo Express – це супермаркети, що працюють тільки на доставку. Нещодавно також було відкрито новий Glovo Express у Вінниці – і мережа зросла до 12. У кожному дарксторі представлено близько 3000 позицій, що вдвічі більше, ніж було до війни.
Сьогодні Glovo працює більш ніж із сотнею постачальників, тоді як до війни їх було всього 20. Зокрема, у компанії почали працювати з українськими виробниками крафтового морозива, пива та снеків.
Також Glovo відновила роботу 7 хмарних кухонь – це локації з кухонними приміщеннями, які ми здаємо в оренду нашим партнерам. Зараз на них працюють 20 партнерів із 237 брендами.
Якщо говорити про інвестиції, то запуск одного даркстору в середньому потребує 100 000 євро, а відкриття хмарної кухні з усім необхідним оснащенням – 200 000 євро.
Крім того, влітку 2022 року Glovo розробила й запустила власні віртуальні ресторанні бренди. Це повноцінні концепції, які містять назву бренду, меню, рецепти та маркетингові матеріали. Користувачі сервісів доставки бачать такі віртуальні бренди як повноцінні заклади. Наразі ми пропонуємо 7 віртуальних брендів, які на умовах франшизи використовують 77 партнерів у 10 містах України.
Бекграунд. Нагадаємо: В українському Glovo працює 250 співробітників у головному офісі в Києві та восьми менших офісах.
Попри повномасштабну війну українському офісу Glovo вдалося наростити виторг, кількість замовлень і знизити час доставки. У низці міст обсяг замовлень зріс удвічі-втричі порівняно з довоєнним рівнем, зокрема в Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці – майже на 300%, у Тернополі – на 275%, у Рівному, Івано-Франківську й Луцьку – майже на 250%, у Чернівцях – на 200%.
«Український офіс вийшов на самоокупність, якщо відкинути підтримку головного офісу у вигляді інженерів, інфраструктури тощо. Сам бізнес в Україні як такий нам не коштує нічого», – говорив співзасновник компанії Саша Мішо.