Бізнес Glovo в Україні під час великої війни зріс на 10%
Компанія розвинула роботу дарксторів, хмарних кухонь, віртуальних ресторанів

Бізнес Glovo в Україні повернувся до показників довоєнного рівня в березні 2023 року, а вже у травні бізнес-показники зросли на 10%.
Про це повідомила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
За її словами, на додачу до відновлення основного бізнесу, Glovo розвинула низку інших бізнес-сегментів. Зокрема відновила роботу 11 дарксторів Glovo Express – це супермаркети, що працюють тільки на доставку. Нещодавно також було відкрито новий Glovo Express у Вінниці – і мережа зросла до 12. У кожному дарксторі представлено близько 3000 позицій, що вдвічі більше, ніж було до війни.
Сьогодні Glovo працює більш ніж із сотнею постачальників, тоді як до війни їх було всього 20. Зокрема, у компанії почали працювати з українськими виробниками крафтового морозива, пива та снеків.
Також Glovo відновила роботу 7 хмарних кухонь – це локації з кухонними приміщеннями, які ми здаємо в оренду нашим партнерам. Зараз на них працюють 20 партнерів із 237 брендами.
Якщо говорити про інвестиції, то запуск одного даркстору в середньому потребує 100 000 євро, а відкриття хмарної кухні з усім необхідним оснащенням – 200 000 євро.
Крім того, влітку 2022 року Glovo розробила й запустила власні віртуальні ресторанні бренди. Це повноцінні концепції, які містять назву бренду, меню, рецепти та маркетингові матеріали. Користувачі сервісів доставки бачать такі віртуальні бренди як повноцінні заклади. Наразі ми пропонуємо 7 віртуальних брендів, які на умовах франшизи використовують 77 партнерів у 10 містах України.
Бекграунд. Нагадаємо: В українському Glovo працює 250 співробітників у головному офісі в Києві та восьми менших офісах.
Попри повномасштабну війну українському офісу Glovo вдалося наростити виторг, кількість замовлень і знизити час доставки. У низці міст обсяг замовлень зріс удвічі-втричі порівняно з довоєнним рівнем, зокрема в Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці – майже на 300%, у Тернополі – на 275%, у Рівному, Івано-Франківську й Луцьку – майже на 250%, у Чернівцях – на 200%.
«Український офіс вийшов на самоокупність, якщо відкинути підтримку головного офісу у вигляді інженерів, інфраструктури тощо. Сам бізнес в Україні як такий нам не коштує нічого», – говорив співзасновник компанії Саша Мішо.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].