У найбільших книжкових магазинах світу продається книжка про український креатив «Ukraine Rising»

Серед учасників проєкту українські модні бренди  Gunia Project, The Coat by Katya Silchenko, Bevza, музиканти Alyona Alyona, Kalush Orchestra, Onuka та ін.

В німецькому видавництві gestalten вийшла друком книжка «Ukraine Rising», яка демонструє досягнення 70 українських креативників у різних галузях – графічному дизайні, архітектурі, живописі, фотографії, музиці, моді та гастрономії. У виданні пʼять розділів, які присвячені крафтовим виробництвам, візуальній культурі, моді, промисловому дизайну та архітектурі. 

Проєкт реалізовано спільно з українською видавчинею Люсією Бондар, яка є авторкою ідеї та упорядником «Ukraine Rising», її видавництво CP PUBLISHING здійснювало редакційну підтримку. 

«Я вдячна видавництву gestalten і особисто Роберту Клантену за довіру та можливість продемонструвати всьому світу нашу яскраву сучасну культуру. Вдячна всім учасникам книги, які продовжують творити, попри війну та особисті трагедії, а також співторкам статей, зокрема, Анні Аветовій, яка зробила огляд візуальної культури. Тетяна Соловей і Катерина Коваленко є авторками експертних есеїв про культуру загалом і моду та дизайн відповідно. Обкладинку прикрашає чудова робота Інни Харчук», – каже Люсія Бондар.

Головна мета «Ukraine Rising» – створити видання, яке б слугувало повноцінним та авторитетним гідом сучасною культурою нашої країни. 

Серед учасників проєкту українські модні бренди  Gunia Project, The Coat by Katya Silchenko, Bevza, Litkovska, KseniaSchnaider та J'amemme, архітектурні дизайн-бюро Faina, Makhno Studio, loft buro, balbek bureau та YOD Group, музиканти Alyona Alyona, Kalush Orchestra та Onuka, дует фотографів Synchrodogs, художники та графіки WAONE, Ангеліна Голембівська, Лесь Панчишин та Олексій Чекаль та багато інших яскравих представників сучасної креативної спільноти України. 

«Ukraine Rising» вже отримала дистрибуцію по всьому світу й продається в тому числі у таких великих мережах як Target і Fnac.

Бекграунд. Нагадаємо, в рубриці “Книжка тижня” у Mind книга Олександри Фідкевич «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS