Книжка тижня: «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості» Олександри Фідкевич

Книжка тижня: «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості» Олександри Фідкевич

Ф’южн кулінарії, бізнесу і творчості

Книжка тижня: «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості» Олександри Фідкевич
Колаж: Володимир Зайончковський, Mind UA.

Як поєднати бізнес та кулінарію із творчістю? Здавалося б, питання і просте, і водночас складне, адже потрібно дивувати і підкорювати аудиторію. Проте рецепт, як виявилося, існує. Звичайно ж, кожен бізнесмен, як і кухар, має свої секрети, але якщо ви хочете привідкрити для себе завісу проєкту «Євген Клопотенко», то зверніть увагу на книжку Олександри Фідкевич «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості». 

Більше читайте в огляді Mind

Бекграунд. Кожна людина хоч і мимоволі, але помічала у крамницях книжки Євгена Клопотенка, у яких він дає читацькій аудиторії не тільки рецепти, а й унікальні знання про українську та світову кухню. 

Переможець телепроєкту «МастерШеф» відкрито виступає за оздоровлення нації завдяки харчуванню, просував і просуває ініціативу здорового харчування школярів, активно підкорює соціальні мережі та завжди частує іноземців стравами української кухні. 

Однак чому про інших кухарів ми чуємо дуже мало? Та як йому вдалося здобути популярність на всеукраїнському рівні й активно популяризуватися за кордоном? 

Відповіддю на ці запитання стане книжка директорки проєкту «Євген Клопотенко» Олександри Фідкевич. До проєкту Олександра працювала помічницею бухгалтера в міжнародній компанії AVIS, що займається орендою та лізингом автомобілів. Майже виросла до посади головбуха, але натомість стала очільницею відділу оренди автомобілів. 

Вирішивши радикально змінити напрям своєї діяльності, вона довела собі та оточенню, що ідея завжди прагне команди й бажання зробити щось на користь справи. 

Часткову історію проєкту «Євген Клопотенко», а також поради тим, хто шукає себе в цій діяльності Олександра вирішила зафіксувати у книжці. 

Видавництво: #книголав

Сюжет. «Як начинити гадюку салом» – це покрокова інструкція, з чого починати розвиток власної справи чи як стати професійним продюсером і заробляти на творчості.

Водночас це дуже відверта розповідь, сповнена гумору, натхнення та щирості. Олександра Фідкевич говорить не тільки про успіхи, а й про труднощі, ділиться історіями із-за лаштунків, які відкривають весь процес створення успішного бізнесу.

Вам сподобається, якщо: ви цікавитеся кейсами зі створення особистих брендів. Авторка описує не тільки успіхи та виклики, а й невдачі, які зустрічалися під час роботи з Євгеном Клопотенком. До того ж ви зможете дізнатися покрокову інструкцію того, як вибудувати свою бізнес-модель; як реагувати на гейт і як працювати з фанами; чому важливо знати свої ключові ресурси, визначити свою місію та цінності і як це зробити. 

Вам не сподобається, якщо: ви є прибічником інших літературних жанрів та не думаєте, що скористаєтеся порадами, що стосуються сфер бізнесу та культури. 

Головна причина прочитати: дізнатися, що є важливим у створенні бізнесу та бренду, які пов’язані з творчістю.

Авторка розкриває багато інсайтів, які можуть стати корисними новачкам на шляху до реалізації їхніх проєктів. Окремим плюсом стає мова, якою написана книжка: вона доступна, з гумором та без зайвого пафосу.

А для тих, хто цікавиться саме проєктом «Євген Клопотенко», це крута можливість дізнатися більше залаштункових моментів.

У тому ж дусі:

Томмі Гілфіґер, Пітер Ноблер «Американський мрійник. Моє життя у фешн-індустрії» 

Книжка тижня: «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості» Олександри Фідкевич

Це історія про хлопця з провінційного містечка, який виріс у багатодітній родині і завжди знав, ким хоче стати. Почалося все з любові до спортивної форми. Проте найбільше його зачаровували бренди.

Саме тому Томмі Гілфіґер із друзями відкриває свій магазин, одягає усю школу в хіпстерський одяг і пропонує новий стиль життя. Завдяки відчуттю моди і трендів колекції майбутнього дизайнера ставали суперпопулярними у брендових магазинах. І вже за кілька років мрійливий хлопець із містечка Ельміра стає не лише автором культових речей, а й революції в тогочасному маркетингу. 


Бет Комсток, Тал Раз «Вперед за мрією. Відвага, креативність і сила змін» 

Книжка тижня: «Як начинити гадюку салом. Рецепт створення бізнесу на творчості» Олександри Фідкевич

Бет Комсток – директорка в Nike, колишня віцепрезидентка з інновацій в General Electric, членкиня правління The National Geographic Society. Журнал Forbes назвав Бет Комсток однією з найвпливовіших жінок світу.

Це практичний посібник, зокрема для керівників, як впроваджувати зміни у бізнесі та як боротися з викликами, як працювати зі своїми помилками, як справлятися з бюрократією та йти в ногу з часом. Водночас це мемуари однієї з найвпливовіших керівниць у світі, приватна історія про те, як вирости від інтровертки-публіцистки до віцепрезидентки з інновацій великої компанії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло