Нідерландський виробник JDE Peet's (марки Jacobs, L'Or, Tassimo, Douwe Egberts, Pickwick, Senseo, Maxwell House та інші) повідомив у звіті, що з лютого 2022 року робив усе, щоб підрозділ у росії «працював як самостійний бізнес – наскільки це можливо», – і стежив за дотриманням санкцій.
В якості наступного заходу JDE Peet's вирішила відмовитися від продажу товарів під іноземними брендами – їх замінять місцевими марками до кінця 2023 року.
Джерело. Про це пише Reuters.
«Ребрендинг» кави Jacobs вже призвів до «негрошових збитків» у першій половині 2023-го в розмірі 185 млн євро, а продаж нової марки, швидше за все, принесе «значно менше виручки» у другому півріччі, йдеться в документі.
Іти з росії компанія не хоче, бо інакше «її активи можуть націоналізувати та передати третім особам». Так трапилося з Danone та «Балтикою».
Вона також вважає, що її продукти відносяться до товарів першої необхідності, а вона “несе моральну відповідальність” перед співробітниками.
У росії в неї два підприємства зі штатом 900 осіб – у Ленінградській та Новосибірській областях.
Про те, що JDE Peet's може відмовитися від використання флагманського бренду Jacobs і перейти на марки Monarch або Milicano, повідомлялося у березні 2023 року.
За словами співрозмовника Reuters, таке рішення є логічним кроком, який допоможе захистити міжнародну репутацію компанії.
Бекграунд. Як повідомлялося, путін відібрав у Danone і Carlsberg багатомільярдні активи, вкладені в російські філії.