«УЗ» обмежила завантаження вагонів до порту Ізмаїл

Обмеження поширюються на всі станції, розташовані в МТП «Ізмаїл»: як внутрішні, так і експортні.

Фото: flickr.com

«Укрзалізниця» ввела обмеження на узгодження планів із завантаження нових вагонів на адресу отримувачів у МТП «Ізмаїл». Черга до них уже перевищує 30 діб.

Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов на засіданні Експортного офісу, передає «Інтерфакс-Україна»..

«Ми бачимо, скільки вагонів рухається на адресу кожного вантажоодержувача, скільки він вивантажує вагонів щодоби. Якщо час очікування вивантаження (черга) – понад 30 діб, ми не будемо узгоджувати ці плани навантаження», – зауважив Ткачов.

Він уточнив, що обмеження поширюються на всі станції, розташовані в МТП «Ізмаїл», – як внутрішні, так і експортні.

«На сьогодні на порт Ізмаїл у нас рухається 7671 вагон, з цієї кількості – 2490 вагонів із зерном, при середньодобовому вивантаженні вагонів у порту близько 280–300 вагонів на добу. Дуже складна ситуація...», – сказав Ткачов.

Станом на 7 серпня 2023 року, за даними «УЗ», найбільші черги до одержувачів вантажів у порту Ізмаїл були в МБПП «Ефест» – 55 діб, ТОВ «Аркада» – 37, ТОВ «Береги» – 58, ТОВ «Валето» – 75, ТОВ «ДЛК» – 30, ТОВ «Зектер» – 42, ТОВ «Одемара-Інтер» – 107, ТОВ «Портінвест-Лоджистік» – 105, ТОВ «Пріортет-В» -115, ТОВ «Ріва-Холдинг» – 74, ТОВ «Славутич-Руда» – 38, ТОВ «Софт Марін» -73, ТОВ «Фаворит Ізмаїл Буд» – 38. Середня черга на припортові станції в понеділок становила 28 днів.

Ткачов попросив одержувачів у порту Ізмаїл максимально можливо нарощувати приймання вантажів, прискорюючи розвантаження, і не допускати черг у 30 діб. Вантажовласників він попросив користуватися відкритими даними «УЗ» щодо накопичення вагонів і звертатися до відправників із меншими чергами.

Зі свого боку «УЗ» має намір реалізовувати заходи щодо розвитку інфраструктури станції Ізмаїл. Зокрема, вже цього року мають розпочатися роботи щодо збільшення кількості колій по станції.

Бекграунд. Про те, чому аграрії та залізничники не можуть порозумітися, до чого це призводить і чи можна щось вдіяти вже найближчим часом – у матеріалі Mind. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS