“Росавіація” наказує авіакомпаніям рф скоротити кількість рейсів через нестачу літаків

Завдяки санкціям до 2026 року росія втратить половину з 736 лайнерів, які в неї є зараз

фото DR

Вихід із ладу західних лайнерів, запчастини до яких потрапили під санкції, змушує російську авіавладу зменшувати кількість рейсів. Зокрема, російським авіакомпаніям доручили провести коригування розкладу рейсів до 20 вересня залежно від резерву повітряних суден, щоб унеможливити ситуації з непередбаченими поломками та затримками вильоту.

Джерело. Про це пише The Moscow Times з посиланням на телеграму, розіслану керівництву авіаперевізників від замглави “Росавіації” Владіміра Потєшкіна.

«Оцінити ситуацію із запланованим розкладом до 20 вересня та можливості його дотримання при поточному стані матеріальної частини та запланованих техобслуговувань літаків», – йдеться у телеграмі.

Компанії повинні оперативно надавати до “Росавіації” відомості про відправлення літаків на запасні аеродроми, виникнення збійних ситуацій в аеропортах та про затримки рейсів понад дві години.

Відповідна вимога авіарегулятора з'явилася після ситуації з авіакомпанією Red Wings, яка не змогла 12 серпня вивезти з Анталії понад 400 російських туристів через вихід з ладу двох з трьох повітряних суден Boeing-777.

Red Wings довелося просити додатковий літак у авіакомпанії «Ікар», а Слідчий комітет рф порушив кримінальну справу проти перевізника за надання небезпечних послуг. З кінця липня Red Wings двічі затримувала рейси, зокрема «через позапланове технічне обслуговування». Позаштатні ситуації почастішали і в інших авіакомпаній, зокрема Smartavia і S7.

З весни 2022 авіаперевізники почали вимагати від персоналу не вносити дефекти техніки в бортові журнали (TLB), внаслідок чого літаки часто літають несправними, писав «Проект». За словами колишнього пілота авіакомпанії Nordwind, багато перевізників почали літати, покладаючись на «російське авось».

На початку серпня глава держкорпорації «Ростех» Сергєй Чемезов повідомив президенту рф путіну, що з 2025 року російські авіакомпанії почнуть втрачати іноземні літаки, оскільки їм необхідні «капітальні ремонти і так далі».

Постачання деталей для ремонту лайнерів неможливе через санкції, тому авіакомпанії змушені займатися канібалізацією машин, розбираючи борти на запчастини.

Згідно з прогнозом експертів Oliver Wyman, до 2026 року росія втратить половину з 736 лайнерів, які є зараз.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS