Авіаційна промисловість постійно розвивається, і життєво важливу роль у цьому розвитку відіграють новітні технології. Саме завдяки ним в останні роки галузь досягла значних успіхів у сфері підвищення безпеки, ефективності та досвіду клієнтів. Технології допомогли авіаційній промисловості знизити витрати на технічне обслуговування, підвищити стандарти безпеки для персоналу та пасажирів, розширити спектр послуг і пропозицій. І зупинятися авіакомпанії не збираються.
Прикладом цього є Сінгапурські міжнародні авіалінії, які вже дев’ятий рік поспіль оголошують конкурс стартапів AppChallenge.
Singapore Airlines AppChallenge 2023
Ключова індустрія: Aviation and Travel.
Опис: Singapore Airlines проводить конкурси AppChallenge, щоб знайти перспективні команди, які можуть допомогти вирішити проблеми авіакомпаній. Цьогорічний конкурс має три ключові теми, які містять 11 завдань, та відкриту категорію, в якій – 3 напрями для ідеації. У кожного з тематичних челенджів є партнери серед різних підрозділів SIA Group, з якими співпрацюватимуть успішні стартапи.
1. З появою тренду «візьми свій власний пристрій» (BYOD), а також поширенням багатоекранних пристроїв на борту літака авіакомпанії все частіше замислюються, як покращити і збільшити досвід розваг та пропонувати клієнтам більш персоналізовані послуги – як у системі Inflight Entertainment (IFE), так і на власних пристроях клієнтів?
2. Покращення процесу та підвищення ефективності продажів авіаквитків і супутніх товарів через соціальні мережі.
3. Підтримка діджитал-транзакцій (замовлення та оплата) на борту під час польоту при оплаті їжі й напоїв та здійсненні покупок.
4. Використання доступних технологій для кращої оцінки ключових сильних сторін і можливостей для росту співробітника (екіпаж літака та наземний персонал) на основі відгуків, отриманих з багатьох джерел.
5. Цифрове рішення, яке у простий і безпечний спосіб дозволить клієнтам ділитися з авіакомпанією інформацією щодо відстеження свого втраченого багажу.
6. Використання штучного інтелекту для моніторингу й аналізу технічного обслуговування з метою оптимізації інтервалу перевірок.
7. Ефективне відстеження та оптимізація управління запасами, зокрема відстеження візків для обслуговування пасажирів на літаках і в аеропортах Сінгапуру і за кордоном.
8. Ефективний збір/отримання відповідної інформації від клієнтів під час бронювання квитків з метою подальших персоналізованих пропозицій.
9. Оптимізація та автоматизація ідентифікації, ремонту та моніторингу несправностей літака для його експлуатації та технічного обслуговування.
10. Успішне поширення унікальної системи виплат і винагород Kris+ (програма лояльності від Singapore Airlines) на закордонні ринки, переважно цікавлять ринки Південно-Східної Азії, Південно-Західної частини Тихого океану та Індії.
11. Використання поведінкової аналітики або рішення RegTech для моніторингу та виявлення ненормальних дій клієнтів під час використання програми Kris+.
Детальне роз’яснення по кожній з тем можна знайти на сайті челенджу.
Дедлайн: 24 вересня 2023 року.
Переваги для команд: Фіналісти полетять до Сінгапуру та матимуть особистий виступ перед журі конкурсу. Переможці спільно з дочірніми компаніями SIA Group та за їх фінансування працюватимуть над створенням Proof-of-Concept. Очікують на учасників й інші призи.
Як взяти участь: Заявка розміщена на платформі Agorize, доступна для заповнення після реєстрації. Підготуйте відеопітч.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]