Nestle розширює свій бізнес на ринку елітних кондитерських виробів, купуючи Grupo CRM

За даними Brazil Journal, Nestle заплатить за компанію близько 3 млрд реалів ($602,78 млн), тоді як місцева газета Valor Economico назвала суму в 4,5 млрд реалів ($904,18 млн)

Nestle купує контрольний пакет акцій бразильського виробника шоколаду преміум-класу Grupo CRM.

Про це пише Reuters.

Nestle, яка купує частку у приватної інвестиційної компанії Advent International, відмовилася надати фінансові деталі угоди, яка, як очікується, буде закрита в 2024 році. Nestle заявила, що Рената Мораес Вічі продовжить керувати операціями Grupo CRM на посаді генерального директора і залишиться міноритарним акціонером.

Придбання є частиною стратегії Nestle – виробника таких брендів, як Kit Kat, Aero та Smarties – щодо розширення своєї присутності в сегменті супер-преміального шоколаду, де вона має обмежену пропозицію, яка включає італійський бренд Baci.

Grupo CRM управляє більш ніж 1 000 шоколадними магазинами в Бразилії під брендами Kopenhagen і Brasil Cacau, а також має зростаючу присутність в Інтернеті.

«Це придбання ще більше розширює та зміцнює нашу присутність на ринку кондитерських виробів у Бразилії, дозволяючи нам вийти у сегмент товарів високого класу «, – сказав Лоран Фрейкс, генеральний директор Nestle в Латинській Америці.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що транспортна компанія Prime припиняє обслуговування Pepsi, Nestle та інших бізнесів, які не вийшли з рф.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS