Nestle розширює свій бізнес на ринку елітних кондитерських виробів, купуючи Grupo CRM
За даними Brazil Journal, Nestle заплатить за компанію близько 3 млрд реалів ($602,78 млн), тоді як місцева газета Valor Economico назвала суму в 4,5 млрд реалів ($904,18 млн)

Nestle купує контрольний пакет акцій бразильського виробника шоколаду преміум-класу Grupo CRM.
Про це пише Reuters.
Nestle, яка купує частку у приватної інвестиційної компанії Advent International, відмовилася надати фінансові деталі угоди, яка, як очікується, буде закрита в 2024 році. Nestle заявила, що Рената Мораес Вічі продовжить керувати операціями Grupo CRM на посаді генерального директора і залишиться міноритарним акціонером.
Придбання є частиною стратегії Nestle – виробника таких брендів, як Kit Kat, Aero та Smarties – щодо розширення своєї присутності в сегменті супер-преміального шоколаду, де вона має обмежену пропозицію, яка включає італійський бренд Baci.
Grupo CRM управляє більш ніж 1 000 шоколадними магазинами в Бразилії під брендами Kopenhagen і Brasil Cacau, а також має зростаючу присутність в Інтернеті.
«Це придбання ще більше розширює та зміцнює нашу присутність на ринку кондитерських виробів у Бразилії, дозволяючи нам вийти у сегмент товарів високого класу «, – сказав Лоран Фрейкс, генеральний директор Nestle в Латинській Америці.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що транспортна компанія Prime припиняє обслуговування Pepsi, Nestle та інших бізнесів, які не вийшли з рф.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].