Мобільний оператор «Vodafone Україна» зареєстрував нову торгову марку Telescope для опрацювання замовлень на купівлю, адміністрування програм лояльності для клієнтів.
Про це пише dev.ua з посиланням на відповідне свідоцтво.
Компанія також запустила окремий сайт під цей сервіс telescope.com.ua.
Так, Vodafone Ukraine зароблятиме на створенні смс-розсилок для власної бази абонентів.
У пресслужбі оператора намір розвитку нового сервісу підтвердили.
«Так, це продукт ПрАТ ВФ Україна. Але має свій бренд, не прив’язаний до Vodafone. Поки що не запустився. На стадії тестування», – зазначили в компанії.
На сайті Telescope сказано, що користувачі можуть самостійно створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів точно попасти в цільову аудиторію.
«Це відбувається на основі Великих даних (Big Data) – масштабних масивів інформації та інструментів роботи з ними. Вони дозволяють опрацювати аудиторію в мільйон абонентів одного з найбільших мобільних операторів в Україні та швидко знайти ту вибірку, яка потрібна саме вам. Так ми можемо відшукати саме вашу цільову аудиторію. Інформацію про ваші товари та послуги отримають лише потенційно зацікавлені у них клієнти», – йдеться в описі сервісу.
Вартість 1 надісланого через сервіс SMS на 1 номер складає 1 грн (з урахуванням усіх податків та зборів). Оплачуються лише доставлені повідомлення.