«Vodafone Україна» готує запуск нового сервісу для масової розсилки на абонбазу

Користувачі зможуть створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів попасти в цільову аудиторію

Фото: flickr.com

Мобільний оператор «Vodafone Україна» зареєстрував нову торгову марку Telescope для опрацювання замовлень на купівлю, адміністрування програм лояльності для клієнтів.

Про це пише dev.ua з посиланням на відповідне свідоцтво.

Компанія також запустила окремий сайт під цей сервіс telescope.com.ua. 

Так, Vodafone Ukraine зароблятиме на створенні смс-розсилок для власної бази абонентів.

У пресслужбі оператора намір розвитку нового сервісу підтвердили. 

«Так, це продукт ПрАТ ВФ Україна. Але має свій бренд, не прив’язаний до Vodafone. Поки що не запустився. На стадії тестування», – зазначили в компанії.

На сайті Telescope сказано, що користувачі можуть самостійно створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів точно попасти в цільову аудиторію.

«Це відбувається на основі Великих даних (Big Data) – масштабних масивів інформації та інструментів роботи з ними. Вони дозволяють опрацювати аудиторію в мільйон абонентів одного з найбільших мобільних операторів в Україні та швидко знайти ту вибірку, яка потрібна саме вам. Так ми можемо відшукати саме вашу цільову аудиторію. Інформацію про ваші товари та послуги отримають лише потенційно зацікавлені у них клієнти», – йдеться в описі сервісу.

Вартість 1 надісланого через сервіс SMS на 1 номер складає 1 грн (з урахуванням усіх податків та зборів). Оплачуються лише  доставлені повідомлення.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS