«Vodafone Україна» готує запуск нового сервісу для масової розсилки на абонбазу
Користувачі зможуть створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів попасти в цільову аудиторію

Мобільний оператор «Vodafone Україна» зареєстрував нову торгову марку Telescope для опрацювання замовлень на купівлю, адміністрування програм лояльності для клієнтів.
Про це пише dev.ua з посиланням на відповідне свідоцтво.
Компанія також запустила окремий сайт під цей сервіс telescope.com.ua.
Так, Vodafone Ukraine зароблятиме на створенні смс-розсилок для власної бази абонентів.
У пресслужбі оператора намір розвитку нового сервісу підтвердили.
«Так, це продукт ПрАТ ВФ Україна. Але має свій бренд, не прив’язаний до Vodafone. Поки що не запустився. На стадії тестування», – зазначили в компанії.
На сайті Telescope сказано, що користувачі можуть самостійно створити SMS-розсилку і завдяки 18-мільйонній базі абонентів точно попасти в цільову аудиторію.
«Це відбувається на основі Великих даних (Big Data) – масштабних масивів інформації та інструментів роботи з ними. Вони дозволяють опрацювати аудиторію в мільйон абонентів одного з найбільших мобільних операторів в Україні та швидко знайти ту вибірку, яка потрібна саме вам. Так ми можемо відшукати саме вашу цільову аудиторію. Інформацію про ваші товари та послуги отримають лише потенційно зацікавлені у них клієнти», – йдеться в описі сервісу.
Вартість 1 надісланого через сервіс SMS на 1 номер складає 1 грн (з урахуванням усіх податків та зборів). Оплачуються лише доставлені повідомлення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].