ЄС назвав Twitter головним джерелом російської пропаганди

Аналіз ЄК також показав, що акаунти, що розповсюджують дезінформацію, мають набагато більше підписників, ніж звичайні користувачі

фото DR

З усіх великих соціальних мереж X є найбільшим джерелом дезінформації. Особливо високу активність у колишньому Twitter виявляє росія, повідомила віце-голова Єврокомісії Вера Юрова.

Джерело. Про це пише Bloomberg.

ЄС підготував доповіді про те, як провідні платформи, включаючи Facebook від Meta Platforms, Google від Alphabet та TikTok від ByteDance, борються з дезінформацією.

Юрова закликала соцмережі посилити пильність у зв'язку із серією національних та загальноєвропейських виборів протягом найближчого року.

“Це зброя масового маніпулювання на мільйони євро, спрямована як усередину країни на росіян, так і на європейців та решту світу. Найбільші платформи повинні звернути увагу на ризик. Особливо через очікувану активність Кремля та інших перед європейськими виборами”, – сказала вона в коментарі журналістам.

У червні 2024 року у країнах ЄС мають відбутися вибори до Європарламенту. Крім того, вибори йдуть або мають відбутися у низці країн ЄС, наприклад, 30 вересня у Словаччині та 15 жовтня у Польщі.

У Словаччині високі шанси на перемогу має партія колишнього прем'єр-міністра Роберта Фіцо, який хвалить владіміра путіна, заявляє про підступи Джорджа Сороса та США та обіцяє припинити постачання зброї Україні. За опитуваннями, лише 40% словаків вважають росію винною у початку війни.

Активність російських пропагандистів у Словаччині особливо висока, заявила Юрова: «Вона була обрана як країна з найбільш сприятливим підґрунтям для успішного поширення прокремлівських, провоєнних поглядів. Голосування цього тижня стане своєрідною перевіркою, оскільки питання про російську війну в Україні викликає найбільші розбіжності».

Facebook і Google під тиском ЄС вжили заходів щодо боротьби з фейками, визнала Юрова. Останній, наприклад, за січень–квітень заблокував понад 400 каналів, які розповсюджували російську пропаганду.

Більшість платформ погодилися працювати з ЄС у рамках добровільного кодексу поведінки, спрямованої на встановлення галузевих стандартів фактчекінгу та обмеження поширення недостовірної інформації.

«X, колишній Twitter, який більше не дотримується кодексу, – це платформа з найвищим показником постів, що поширюють дезінформацію або вводять в оману», – заявила Юрова.

Аналіз ЄК також показав, що у користувачів, що розповсюджують дезінформацію, набагато більше підписників, ніж у звичайних користувачів.

Бекграунд. Нагадаємо, Маск анонсував платну підписку для усіх користувачів X. Бізнесмен вважає, що платний доступ – єдиний спосіб протистояти ботам.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS