Музична стримінгова компанія Spotify заявила, що запустить свій рекламний ринок для подкастів на п'яти нових ринках, зокрема Швеції та Індії.
Про це пише Reuters.
Spotify Audience Network, вперше запущена 2021 року, доступна в дев'яти країнах, таких, як Німеччина та США, для видавців і творців подкастів для монетизації свого контенту.
Інвестувавши понад мільярд доларів у розвиток свого подкаст-бізнесу з 5 млн найменувань і 100 млн слухачів, Spotify зосереджується на збільшенні рекламних доходів від цього формату.
«Ми часто чуємо від наших клієнтів, що вони не поспішають інвестувати в подкасти через відсутність таргетування аудиторії та проблеми з охопленням слухачів подкастів у великих масштабах», – говорить Брайан Бернер, глобальний керівник відділу продажів реклами Spotify.
За даними видання, компанія вирішує ці дві проблеми.
У третьому кварталі рекламні доходи компанії зросли на 16% проти попереднього року, а доходи від реклами подкастів зросли у двозначному діапазоні.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Spotify видалив десятки тисяч пісень, створених штучним інтелектом.