ДПС запустила чат-бота, за допомогою якого можна поскаржитися на некоректні дії перевіряльників

Які ще функції з’явилися в мобільному застосунку Податкової

Фото: depositphotos.com

Державна податкова служба (ДПС) запустила телеграм-бот SKARGA KPR DPS (@SKARGA _ KPR _ BOT), за допомогою якого можна поскаржитися на зловживання з боку співробітників податкової під час проведення перевірок.

Крім того, ДПС додала нові функції до свого застосунку «Моя податкова».

Як подати скаргу на дії перевіряльників? Після активації бота через телеграм за посиланням потрібно надати таку інформацію:

ДПС запустила чат-бота, за допомогою якого можна поскаржитися на некоректні дії перевіряльників

ДПС запевняє, що вона реагуватиме на всі без винятку заявки та предметно вивчатиме кожну скаргу.

Які функції ДПС додала до мобільного застосунку? Крім цього, податкова анонсувала оновлення свого мобільного застосунку, який ДПС запустила на початку осені.

Тепер через застосунок «Моя податкова» можна:

ДПС зазначає, що на сьогодні її застосунком користується понад 43 тисячі платники податків, і обіцяє доповнювати його функціонал новими можливостями.

Завантажити застосунок «Моя податкова» можна у Play Market та Apple Store.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS