Сервіс кур'єрської доставки Glovo повідомив про зростання кількості замовлень із ресторанів у 2023 році на 70%, а продуктів із супермаркетів на 84% проти минулого року; при цьому кількість замовлень із непродовольчих магазинів збільшилася на 91%.
Про це йдеться у пресрелізі компанії, присвяченому публікації річного звіту Glovo Delivered 2023.
Кількість користувачів Glovo, які обирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Продукти в застосунку найчастіше замовляють у неділю о 18:00. При цьому найпопулярніші товари – мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе, зазначають у сервісі.
Кількість замовлень у дарксторах Glovo Express зросла на 98%. Повідомляється, що у 2023 році Glovo розширив мережу власних дарксторів і зараз їх 12 у Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Вінниці.
Лідером зростання категорії замовлень із непродуктових магазинів стали зоомаркети – кількість замовлень із них зросла в 11 разів, а кількість користувачів послуги – у 9 разів.
Також на 170% зросли замовлення електротоварів. Найчастіше користувачі замовляють батарейки та USB-кабелі.
Зазначається зростання на 124% у категорії «косметика». Найпопулярніші товари – патчі під очі та коректори для брів.