Glovo 2023 року зафіксував зростання замовлень із ресторанів на 70% і із супермаркетів на 84%
Кількість користувачів, які обирають доставку продуктів додому, зросла на 52%

Сервіс кур'єрської доставки Glovo повідомив про зростання кількості замовлень із ресторанів у 2023 році на 70%, а продуктів із супермаркетів на 84% проти минулого року; при цьому кількість замовлень із непродовольчих магазинів збільшилася на 91%.
Про це йдеться у пресрелізі компанії, присвяченому публікації річного звіту Glovo Delivered 2023.
Кількість користувачів Glovo, які обирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Продукти в застосунку найчастіше замовляють у неділю о 18:00. При цьому найпопулярніші товари – мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе, зазначають у сервісі.
Кількість замовлень у дарксторах Glovo Express зросла на 98%. Повідомляється, що у 2023 році Glovo розширив мережу власних дарксторів і зараз їх 12 у Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Вінниці.
Лідером зростання категорії замовлень із непродуктових магазинів стали зоомаркети – кількість замовлень із них зросла в 11 разів, а кількість користувачів послуги – у 9 разів.
Також на 170% зросли замовлення електротоварів. Найчастіше користувачі замовляють батарейки та USB-кабелі.
Зазначається зростання на 124% у категорії «косметика». Найпопулярніші товари – патчі під очі та коректори для брів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].