Glovo 2023 року зафіксував зростання замовлень із ресторанів на 70% і із супермаркетів на 84%

Glovo 2023 року зафіксував зростання замовлень із ресторанів на 70% і із супермаркетів на 84%

Кількість користувачів, які обирають доставку продуктів додому, зросла на 52%

Glovo 2023 року зафіксував зростання замовлень із ресторанів на 70% і із супермаркетів на 84%
Фото: Glovo

Сервіс кур'єрської доставки Glovo повідомив про зростання кількості замовлень із ресторанів у 2023 році на 70%, а продуктів із супермаркетів на 84% проти минулого року; при цьому кількість замовлень із непродовольчих магазинів збільшилася на 91%.

Про це йдеться у пресрелізі компанії, присвяченому публікації річного звіту Glovo Delivered 2023.

Кількість користувачів Glovo, які обирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Продукти в застосунку найчастіше замовляють у неділю о 18:00. При цьому найпопулярніші товари – мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе, зазначають у сервісі.

Кількість замовлень у дарксторах Glovo Express зросла на 98%. Повідомляється, що у 2023 році Glovo розширив мережу власних дарксторів і зараз їх 12 у Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Вінниці.

Лідером зростання категорії замовлень із непродуктових магазинів стали зоомаркети – кількість замовлень із них зросла в 11 разів, а кількість користувачів послуги – у 9 разів.

Також на 170% зросли замовлення електротоварів. Найчастіше користувачі замовляють батарейки та USB-кабелі.

Зазначається зростання на 124% у категорії «косметика». Найпопулярніші товари – патчі під очі та коректори для брів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло