Національний банк визначив вимоги до мінімального обсягу інформації, яка надається споживачеві про страховика та страховий продукт, включно з інформаційним документом про стандартний страховий продукт на власних вебсайтах страховиків і страхових посередників, а також форму та порядок розкриття такої інформації.
Про це йдеться на сайті регулятора.
Зокрема, страховики та страхові посередники розкриватимуть на власних вебсайтах (на окремих вебсторінках з інформацією про страховий продукт) ключову інформацію, потрібну споживачеві для ознайомлення з умовами страхового продукту, а саме:
За даними Нацбанку, страховики також повинні розміщувати на таких вебсторінках інформаційний документ про стандартний страховий продукт, у якому стисло викладено найважливіші умови страхового продукту. Зазначається, що це дасть змогу споживачеві детальніше ознайомитися з особливостями страхового продукту до укладення договору страхування та порівняти його з аналогічними страховими продуктами інших страховиків.
Крім того, страховики на власних вебсайтах розкриватимуть інформацію про черговість задоволення вимог, які можуть виникнути у споживачів у разі банкрутства страховика, а саме про черговість здійснення страхових виплат за договорами страхування та повернення ним частини сплаченої страхової премії.
Постанова НБУ «Про затвердження Положення про розкриття інформації та розміщення інформаційного документа про стандартний страховий продукт на вебсайтах страховиків та страхових посередників» набирає чинності з 1 січня 2024 року. Згідно з документом, перехідний період для страховиків і страхових посередників для приведення своєї діяльності у відповідність до вимог вищезазначеного положення становить шість місяців.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що нові вимоги НБУ щодо капіталу порушуватимуть майже 40% страховиків.