TikTok має намір збільшити розмір свого бізнесу електронної комерції в США в десять разів – Bloomberg

За даними видання, це становить велику загрозу для Amazon

TikTok компанії ByteDance Ltd. має намір збільшити розмір свого бізнесу електронної комерції в США вдесятеро – до $17,5 млрд цього року, що становить велику загрозу для Amazon.com Inc.

Про це пише Bloomberg.

Цільовий показник обсягу товарів на 2024 рік для американської версії TikTok Shop, яка поєднує онлайн-розваги з імпульсними покупками, обговорювався на внутрішніх зустрічах протягом останніх тижнів і може змінитися залежно від того, як розвиватиметься бізнес, кажуть люди, які попросили не називати їхніх імен, оскільки вони обговорюють приватну інформацію.

Амбітна мета TikTok створює загрозу зіткнення не лише з Amazon, а й з китайськими компаніями Temu і Shein, які досягли значних успіхів серед молодих американських покупців. На відміну від двох своїх конкурентів-дискаунтерів, TikTok розраховує на своє охоплення в соціальних мережах і привабливість вірусних відео, щоб привернути увагу покупців.

Минулого року TikTok зібрав майже $20 млрд валової вартості товарів у світі, причому більша частина продажів через його платформу припадає на Південно-Східну Азію, повідомляє Bloomberg News. Зараз компанія прагне розширити продажі в США й Латинській Америці, де найближчим часом вона планує запустити електронну комерцію, розповіли двоє людей, знайомих із цим питанням.

«Спекулятивні цифри продажів товарів у США, представлені Bloomberg, є неточними», – йдеться в заяві TikTok.

Компанія ByteDance, заснована понад десять років тому Чжаном Імінгом і Лян Рубо, перетворилася на інтернет-лідера вартістю понад $200 млрд завдяки вірусності платформ коротких відео TikTok і Douyin. TikTok Shop – одна з найбільш швидкозростаючих функцій пекінської закритої компанії, яка шукає новий драйвер зростання, крім реклами в соціальних мережах. Дохід ByteDance зріс приблизно на 30% у 2023 році і становить понад $110 млрд, випередивши прогнозоване зростання набагато більш відомих конкурентів у сфері соціальних медіа – Meta Platforms Inc. та Tencent Holdings Ltd.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що, згідно з дослідженням, TikTok може маніпулювати трендами так, як вигідно китайському уряду.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS