Український бізнес схильний залишатися в Україні: і традиційний бізнес, і стартапи у переважній більшості декларують, що не потребують релокації.
Про це свідчать результати дослідження Gradus Research.
«Попри виклики, пов’язані з дефіцитом кадрів, пошуком нових і збереженням поточних ринків збуту та клієнтів, забезпеченням безпеки персоналу, численні дослідження Gradus Research свідчать про проактивну позицію бізнесу і готовність вирішувати ці питання. Рішучих дій у відновленні людського капіталу компанії очікують і від держави – через боротьбу з корупцією, підтримку підприємництва і створення нових робочих місць», – йдеться в результатах дослідження.
Зазначається, що горизонт планування бізнесу скоротився під час війни – більшість українських компаній планують свою діяльність інтервалом на рік вперед або менше.
Водночас бізнеси в Україні продовжують з оптимізмом дивитися на перспективи зростання і переважно закладають до своїх стратегій плани активного або помірного розвитку.
Бекграунд. Куди релокувались українські компанії-експортери – у матеріалі про ключові напрямки та тенденції «переїзду» бізнесу під час повномасштабного вторгнення.