Maersk перенаправляє контейнеровози з Червоного моря назад до Суецького каналу через загрозу нападу

Контейнеровози Maersk Genoa, Maersk Londrina, Ebba Maersk і Gjertrud Maersk у четвер були перенаправлені в обхід мису Доброї Надії

Данська компанія Maersk заявила, що перенаправила чотири з п'яти контейнеровозів, які застрягли в Червоному морі, назад до Суецького каналу та в обхід навколо Африки, щоб уникнути ризику нападу.

Про це пише Reuters.

Базовані в Ємені бойовики-хусити нещодавно атакували низку суден у південній частині Червоного моря, у тому числі судно Maersk, порушивши світову торгівлю і викликавши побоювання щодо посилення глобальної інфляції, оскільки тарифи на морські перевезення стрімко зросли.

Сполучені Штати 19 грудня розпочали багатонаціональну операцію для захисту торгівлі в Червоному морі, але багато судноплавних компаній і вантажовласників все ще перенаправляють судна в обхід Африки.

Компанія Maersk, яка минулого тижня на короткий час спробувала відновити рейси Червоним морем, заявила, що її контейнеровози знову уникатимуть маршруту, який дає доступ до Суецького каналу, що є найкоротшим шляхом між Азією і Європою.

Але п'ять суден Maersk, що прямували до Азії, уже перетнули канал з півночі й були готові вирушити на південь повз Ємен, коли було оголошено про паузу. Екіпажі й десятки тисяч контейнерів залишалися у невизначеності.

Контейнеровози Maersk Genoa, Maersk Londrina, Ebba Maersk і Gjertrud Maersk, які останніми днями стояли в Червоному морі на південь від порту Джидда в Саудівській Аравії, у четвер були перенаправлені в обхід мису Доброї Надії, згідно з графіком компанії Maersk.

П'яте судно, Maersk Utah, яке також застрягло в цьому районі, ще не було перенаправлено, але представник Maersk заявив, що воно не пройде повз Ємен.

Повернення кораблів через Суецький канал призведе до нових зборів за прохід каналом, а також до значних затримок і додаткових витрат на паливо під час подорожі навколо мису Доброї Надії.

Минулого місяця компанія Maersk повідомила, що запровадила збір за переривання транзиту (TDS) і збір за піковий сезон (PSS), додавши загалом $700 до вартості стандартного 20-футового контейнера, що прямує з Китаю до Північної Європи.

Суецький канал використовується приблизно для третини світових контейнерних перевезень, а перенаправлення суден в обхід південного краю Африки, як очікується, коштуватиме до $1 млн додатково на паливо за кожен рейс між Азією і Північною Європою в обидва кінці.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Maersk призупинить перевезення Червоним морем через атаки піратів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS