Економічний стимул для імпорту нафти з американського узбережжя Мексиканської затоки в Азію відсутній, оскільки вартість бронювання супертанкерів на маршруті різко зросла через попит бронювання суден.
Про це пише Reuters.
Азіатські нафтопереробники, у зв'язку із закриттям арбітражу для постачань із США, можуть частково замінити цей економічний стимул, користуючись аналогічною нафтою з Близького Сходу.
Саудівська Аравія, яка є найбільшим регіональним виробником, знизила ціну на свою нафту в лютому, що може вплинути на інші регіональні марки нафти. Очікується, що підвищений попит на нафту з Близького Сходу сприятиме підтримці цін на нафту для цього регіону, що за останні місяці зазнало їх зниження.
Ціна оренди супертанкера Very Large Crude Carrier (VLCC), здатного транспортувати 2 млн барелів нафти зі Сполучених Штатів до Азії, зросла приблизно до $10 млн цього тижня, тоді як на минулому тижні вона становила приблизно $8 млн.
Зазначається, що це підвищення вартості фрахту призвело до збільшення премії за американську нафту West Texas Intermediate (WTI) порівняно з котируваннями в Дубаї. Підвищення попиту на нафту з Близького Сходу також може підтримати ціни на нафту для цього регіону, які за останні місяці зазнали зниження.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Індія готова замінити російську нафту на саудівську.