Зростання цін на танкери робить неможливими постачання американської нафти в Азію – Reuters

Зростання цін на танкери робить неможливими постачання американської нафти в Азію – Reuters

Ціна оренди супертанкера Very Large Crude Carrier цього тижня зросла приблизно до $10 млн проти приблизно $8 млн минулого тижня

Зростання цін на танкери робить неможливими постачання американської нафти в Азію  – Reuters

Економічний стимул для імпорту нафти з американського узбережжя Мексиканської затоки в Азію відсутній, оскільки вартість бронювання супертанкерів на маршруті різко зросла через попит бронювання суден.

Про це пише Reuters.

Азіатські нафтопереробники, у зв'язку із закриттям арбітражу для постачань із США, можуть частково замінити цей економічний стимул, користуючись аналогічною нафтою з Близького Сходу.

Саудівська Аравія, яка є найбільшим регіональним виробником, знизила ціну на свою нафту в лютому, що може вплинути на інші регіональні марки нафти. Очікується, що підвищений попит на нафту з Близького Сходу сприятиме підтримці цін на нафту для цього регіону, що за останні місяці зазнало їх зниження.

Ціна оренди супертанкера Very Large Crude Carrier (VLCC), здатного транспортувати 2 млн барелів нафти зі Сполучених Штатів до Азії, зросла приблизно до $10 млн цього тижня, тоді як на минулому тижні вона становила приблизно $8 млн.

Зазначається, що це підвищення вартості фрахту призвело до збільшення премії за американську нафту West Texas Intermediate (WTI) порівняно з котируваннями в Дубаї. Підвищення попиту на нафту з Близького Сходу також може підтримати ціни на нафту для цього регіону, які за останні місяці зазнали зниження.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Індія готова замінити російську нафту на саудівську.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло