Ринок зоотоварів і послуг в Україні продовжує зростати вже другий рік поспіль. За цей період його зростання у гривневому еквіваленті сягнуло 27,3% (з 28,03 млрд грн до 35,7 млрд грн).
Про це Mind повідомили у пресслужбі Suziria Group.
Марія Бабко, керівниця відділу маркетингу Suziria Distribution, наголосила на стійкому зростанні українського зооринку, попри труднощі після початку повномасштабного вторгнення. У 2023 році ринок зріс на 27% у гривневому еквіваленті проти 2022 року, а прогноз на 2024 рік передбачає мінімальне зростання на 15%.
Найбільшу частину ринку становлять корми для домашніх тварин. Їхнє виробництво продовжує зростати навіть за умов вторгнення та змін у логістиці. У 2023 році корми показали збільшення на 28%, до 27,4 млрд грн, якщо порівняти з 2022 роком.
Щодо інших товарів, до яких належить одяг, засоби для догляду, амуніція та медикаменти для домашніх тварин, їхнє зростання також було помітним – на 26% у 2023 році.
Прогноз на 2024 рік вказує на збільшення уваги суспільства до питань догляду за домашніми тваринами та зростання онлайн-продажів зоотоварів, що становить 11,2%. Однак традиційні канали залишаються ключовими для покупців.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що українська Suziria Brands виходить на ринки Польщі та Нідерландів.