Український ринок зоотоварів у 2023 році зріс на 27% і перевищив довоєнні показники
Найбільшу частину українського ринку товарів для домашніх тварин становлять корми

Ринок зоотоварів і послуг в Україні продовжує зростати вже другий рік поспіль. За цей період його зростання у гривневому еквіваленті сягнуло 27,3% (з 28,03 млрд грн до 35,7 млрд грн).
Про це Mind повідомили у пресслужбі Suziria Group.
Марія Бабко, керівниця відділу маркетингу Suziria Distribution, наголосила на стійкому зростанні українського зооринку, попри труднощі після початку повномасштабного вторгнення. У 2023 році ринок зріс на 27% у гривневому еквіваленті проти 2022 року, а прогноз на 2024 рік передбачає мінімальне зростання на 15%.
Найбільшу частину ринку становлять корми для домашніх тварин. Їхнє виробництво продовжує зростати навіть за умов вторгнення та змін у логістиці. У 2023 році корми показали збільшення на 28%, до 27,4 млрд грн, якщо порівняти з 2022 роком.
Щодо інших товарів, до яких належить одяг, засоби для догляду, амуніція та медикаменти для домашніх тварин, їхнє зростання також було помітним – на 26% у 2023 році.
Прогноз на 2024 рік вказує на збільшення уваги суспільства до питань догляду за домашніми тваринами та зростання онлайн-продажів зоотоварів, що становить 11,2%. Однак традиційні канали залишаються ключовими для покупців.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що українська Suziria Brands виходить на ринки Польщі та Нідерландів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].