Український ринок зоотоварів у 2023 році зріс на 27% і перевищив довоєнні показники

Український ринок зоотоварів у 2023 році зріс на 27% і перевищив довоєнні показники

Найбільшу частину українського ринку товарів для домашніх тварин становлять корми

Український ринок зоотоварів у 2023 році зріс на 27% і перевищив довоєнні показники

Ринок зоотоварів і послуг в Україні продовжує зростати вже другий рік поспіль. За цей період його зростання у гривневому еквіваленті сягнуло 27,3% (з 28,03 млрд грн до 35,7 млрд грн).

Про це Mind повідомили у пресслужбі Suziria Group.

Марія Бабко, керівниця відділу маркетингу Suziria Distribution, наголосила на стійкому зростанні українського зооринку, попри труднощі після початку повномасштабного вторгнення. У 2023 році ринок зріс на 27% у гривневому еквіваленті проти 2022 року, а прогноз на 2024 рік передбачає мінімальне зростання на 15%.

Найбільшу частину ринку становлять корми для домашніх тварин. Їхнє виробництво продовжує зростати навіть за умов вторгнення та змін у логістиці. У 2023 році корми показали збільшення на 28%, до 27,4 млрд грн, якщо порівняти з 2022 роком.

Щодо інших товарів, до яких належить одяг, засоби для догляду, амуніція та медикаменти для домашніх тварин, їхнє зростання також було помітним – на 26% у 2023 році.

Прогноз на 2024 рік вказує на збільшення уваги суспільства до питань догляду за домашніми тваринами та зростання онлайн-продажів зоотоварів, що становить 11,2%. Однак традиційні канали залишаються ключовими для покупців.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що українська Suziria Brands виходить на ринки Польщі та Нідерландів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло