Челендж з Reactor Monitor: Найбільша у світі корпорація зовнішньої реклами шукає команди з розумінням стратегії брендингу й комунікацій

Приз – рекламна кампанія

Фото: vivatechnology.com/challenges/jcdecaux

Технологічна конференція Viva Technology 2024 все ближче – нагадаємо, вона пройде у Парижі 22-25 травня. Традиційно VivaTech відкриває багато можливостей для стартапів і технологічних компаній. 14 глобальних бізнесів, консалтингових компаній, громадських організацій вже розповіли, які саме виклики вони хочуть вирішити за допомогою технологій, та оголосили свої челенджі; усі вони були презентовані у серії «Челендж з Reactor Monitor». Але челенджі VivaTech не закінчуються!

Новий виклик оголосив світовий лідер рекламних комунікацій JCDecaux.

JCDecaux Challenge: Даємо голос вашій команді у реальному світі

Ключові індустрії: All.

Опис: JCDecaux працює у понад 80 країнах і зосереджується виключно на зовнішній рекламі. Це реклама на автобусних зупинках, білборди, сітілайти, реклама на громадському транспорті тощо. Вже 60 років JCDecaux працює з найкращими міжнародними, національними та місцевими брендами та є найбільшою корпорацією зовнішньої реклами у світі. У 2016 році вона запустила програму для стартапів Nurture, яка допомагає молодим командам у дуже важливій сфері – промоції: менторство у сфері маркетингу, розуміння аудиторії, творчі поради й вказівки вчать команди максимально використовувати середовище для власного промо. А ще – робить для них першу рекламну кампанію, у JCDecaux це називають «дати голос». Забігаючи наперед, саме це і стане призом челенджу.

Умови конкурсу дуже прості: команді потрібно розповісти про себе, свій продукт та обґрунтувати, як зовнішня реклама зможе допомогти вивести її бізнес на новий рівень. Але при цьому є й обмеження: до участі в конкурсі допускаються стартапи, зареєстровані у п’яти таких країнах: Великобританія, Франція, Нідерланди, Литва та Латвія.

Критерії відбору: команді не більше 5 років, її стадія – не вище B Series, вона не співпрацює з медіа-агентством і не є клієнтом JCDecaux, зареєстрована в одній або кількох з п’яти цільових країн, розуміє потребу у зовнішній рекламі та має стратегію брендингу й комунікацій.

Дедлайн: 8 квітня 2024 року.

Переваги для команд: JCDecaux планує обрати 5 стартапів-переможців – по одному на кожному регіональному ринку – та організувати для них рекламні кампанії загальною вартістю 110 тисяч євро. Також переможці отримають по 2 квитки на VivaTech 2024, вони будуть присутні та нагороджені на стенді JCDecaux.

Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology 2024, доступна для заповнення після реєстрації.

Інші актуальні челенджі з Viva Technology 2024:

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS