Челендж з Reactor Monitor: Розвиток «інноваційної екосистеми довіри» з PwC
Світоглядний виклик від компанії з «великої четвірки» у межах Viva Technology

«Інновації розвиваються з неймовірною швидкістю. Вони дають багато можливостей, але водночас породжують багато запитань та сумнівів в суспільстві. Для успішного впровадження інновацій необхідне надійне середовище». З цією тезою важко не погодитися. Ми ніколи не дізнаємося, скільки чудових інноваційних ідей не були реалізовані тільки тому, що їх авторам не повірили. А довіра є ключовим фактором сприйняття і прийняття інновацій.
У цьому впевнена PwC, одна з «великої четвірки» світових аудиторських і консалтингових компаній. І словами, наведеними в цитаті вище, вона обґрунтовує свій авард-челендж у межах міжнародної технологічної конференції Viva Technology.
PwC Challenge: Зміцнити довіру – прискорити сприйняття інновацій
Ключова індустрія: All.
Опис: Будучи одним із гравців, кому довіряють у світі бізнесу, PwC твердо вірить, що одна з її місій – розвивати «інноваційну екосистему довіри». Компанія виділила чотири категорії з акцентом на довіру як ключовий фактор для сприйняття інновацій:
- Технологічна етика та відповідальність: зменшення упередженості й дезінформації, боротьба з дискримінацією, різноманітність технологій для уникнення соціальних стереотипів, соціальна інтеграція технологій, відповідальний ШІ, вирішення етичних проблем – рішення, які поважають людську гідність і приносять користь суспільству.
- Конфіденційність і безпека даних, цифрова ідентичність, ШІ з можливістю аудиту та пояснення – справедливість та надійність інноваційного середовища.
- Суверенність і незалежність: регулювання, контроль, відповідність нормам, управління ризиками – як гарантувати, що рішення відповідає чинним і майбутнім законам?
- Вплив технологій на основні проблемні сфери суспільства: здоров’я, їжа, освіта, транспорт, довкілля, фінансова автономія – забезпечення надійних і стійких результатів.
Основні критерії відбору команд:
- Ціннісна пропозиція має відповідати як мінімум одній з чотирьох категорій.
- Потенціал розвитку рішення з бізнес-напрямками PwC та/або з проблемами її клієнтів.
- Зріла стадія, наявність MVP, щонайменше 2 клієнти в портфоліо.
- Перевага надається Deep tech та Low tech командам.
- Потенціал для роботи в глобальному масштабі.
Дедлайн: 17 березня 2024 року. Фахове журі, яке складається з експертів PwC та групи її клієнтів, обере чотирьох переможців – по одному в кожній категорії.
Переваги для команд: Участь у VivaTech з презентацією рішення під егідою PwC на її локаціях, нетворкінг і потенційна можливість співпраці з компанією.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.
Інші челенджі з Viva Technology: LVMH, La Poste Groupe і we are_ , Orange, премії та конкурси для команд.