Акції власника Gucci й Yves Saint Laurent впали на 15% - найбільше за останні 30 років

Причиною стали падіння продажів Gucci через новий підхід до стилю від креативного директора

фото DR

Капіталізація французької групи Kering (Gucci, Balenciaga, Yves Saint Laurent) впала на 15% або на 7,2 млрд євро. Причиною стали новини про те, що продажі товарів Gucci в першому кварталі впали на 20%. Це найбільше внутрішньоденне падіння протягом останніх 30 років історії Kering, пише Bloomberg.

Як зазначають експерти, головним чинником нинішнього провалу стало те саме, що підтримало люксовий сектор у пандемію: китайський попит.

Gucci, що дає групі сім'ї Піно дві третини прибутку, не зміг зміцнити бренд в Азії. Справа не тільки в економічних проблемах Китаю, що позначилися на попиті, а й у занадто провокаційній колекції, за нинішніх часів, зазначає Bloomberg.

У конкурентів – LVMH і Hermes – справи кращі за рахунок широкого портфеля та унікального продукту (елітні сумки) відповідно.

Крім того, успіх Gucci історично залежить від креативного директора бренду. Першу колекцію у стриманішому стилі від нового глави бренду Сабато де Сарно (Prada, D&G) презентували лише у вересні, до магазинів вона прийшла місяць тому.

Подальший успіх компанії буде залежати від того, чи приймуть концепцію «стриманої розкоші» заможні китайці, кажуть аналітики ринку.

При цьому у довгострокових перспективах Kering вони не сумніваються, хоч і вказують на небезпеку концентрації на одному бренді. Група дещо робить на цьому напрямі (купівля парфумерного бренду Creed та 30% у Valentino), але цього недостатньо.

Бекграунд. Як повідомлялося, польська мережа LPP, власник брендів Reserved, Cropp і Sinsay, насправді не вийшла з російського ринку – компанія підробила документи про вихід з росії і продовжує там працювати.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS