Капіталізація французької групи Kering (Gucci, Balenciaga, Yves Saint Laurent) впала на 15% або на 7,2 млрд євро. Причиною стали новини про те, що продажі товарів Gucci в першому кварталі впали на 20%. Це найбільше внутрішньоденне падіння протягом останніх 30 років історії Kering, пише Bloomberg.
Як зазначають експерти, головним чинником нинішнього провалу стало те саме, що підтримало люксовий сектор у пандемію: китайський попит.
Gucci, що дає групі сім'ї Піно дві третини прибутку, не зміг зміцнити бренд в Азії. Справа не тільки в економічних проблемах Китаю, що позначилися на попиті, а й у занадто провокаційній колекції, за нинішніх часів, зазначає Bloomberg.
У конкурентів – LVMH і Hermes – справи кращі за рахунок широкого портфеля та унікального продукту (елітні сумки) відповідно.
Крім того, успіх Gucci історично залежить від креативного директора бренду. Першу колекцію у стриманішому стилі від нового глави бренду Сабато де Сарно (Prada, D&G) презентували лише у вересні, до магазинів вона прийшла місяць тому.
Подальший успіх компанії буде залежати від того, чи приймуть концепцію «стриманої розкоші» заможні китайці, кажуть аналітики ринку.
При цьому у довгострокових перспективах Kering вони не сумніваються, хоч і вказують на небезпеку концентрації на одному бренді. Група дещо робить на цьому напрямі (купівля парфумерного бренду Creed та 30% у Valentino), але цього недостатньо.
Бекграунд. Як повідомлялося, польська мережа LPP, власник брендів Reserved, Cropp і Sinsay, насправді не вийшла з російського ринку – компанія підробила документи про вихід з росії і продовжує там працювати.