Польська мережа LPP, власник брендів Reserved, Cropp і Sinsay, насправді не вийшла з російського ринку — дослідження

Польська мережа LPP, власник брендів Reserved, Cropp і Sinsay, насправді не вийшла з російського ринку — дослідження

Компанія підробила документи про вихід з росії і продовжує там працювати

This text is also available in English
Польська мережа LPP, власник брендів Reserved, Cropp і Sinsay, насправді не вийшла з російського ринку — дослідження
фото DR

Польська торгова мережа одягу LPP, з оборотом $8,4 млрд, яка володіє брендами Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay і претендує на звання найбільшої модної компанії в Центральній і Східній Європі, підробила документи про свій вихід із російського ринку.

Джерело. Американська інвесткомпанія Hindenburg Research опублікувала розслідування, що LPP насправді не вийшла з ринку рф. Після цього котирування акцій польської компанії обвалилися майже на чверть.

До вторгнення в Україну росія була найбільшим ринком для польської LPP, генеруючи 19,2% доходу від 553 магазинів.

«LPP мала плани відкрити ще сотні магазинів у росії. Це був найбільший ринок, який ми хотіли розвивати», – заявив колишній керівник компанії.

Після початку повномасштабної війни LPP оголосила про плани дистанціюватися від росії і 28 квітня 2022 року оголосила про продаж свого російського підрозділу.

Угода просувалась швидко: кілька тижнів потому компанія оголосила про продаж неназваному покупцеві.

Однак попри заяву про втрату частини бізнесу, загальний дохід LPP все одно помітно зріс – на 40,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що є практично нечуваним для індустрії роздрібної торгівлі одягом.

“Ми вважаємо, що LPP змогла опублікувати ці чудові результати, тому що її відмова від російського бізнесу була повною фальсифікацією”, – йдеться в розслідуванні.

LPP стверджує, що продала свої російські активи «китайському консорціуму» в рамках угоди за $382 млн. Покупцем стала дубайська компанія під назвою «Far East Services», зареєстрована лише за день до оголошення продажу.

Колишній високопоставлений співробітник LPP сказав, що ця угода була «лиш прикриттям», додавши, що російські операції LPP все ще «прямо контролюються штаб-квартирою LPP і правлінням».

Колишній менеджер описав позицію гендиректора та засновника LPP Марека Пєхоцького: йому «наплювати на якусь війну між росією та Україною. Ця війна лише тимчасова».

“У грудні 2023 року ми відправили таємних покупців до флагманських магазинів «Far East Services» у Москві та Санкт-Петербурзі. Майже весь одяг, який ми сфотографували, мав ідентичний дизайн і колір до колекцій осінь/зима в онлайн-каталогах LPP у Польщі, що вказує на те, що продукція LPP досі проникає в росію”, – йдеться в доповіді.

Крім того, російські внутрішні коди продуктів точно збігалися з кодами продуктів у польському каталозі LPP.

«Для мене шок, що це LPP, тому що це власник найбільшого польського бренду одягу. Тому важко уявити, що вони могли зробити щось подібне», – сказав менеджер GS1 Global, польського відділення організації зі стандартизації штрих-кодів.

У звіті йдеться про те, що якщо роботу польської компанії на ринку рф буде доведено, то це означатиме порушення умов кредитів і фінансових договорів із найбільшим банком Польщі PKO BP Bank, основним акціонером якого є польська держава. Відповідно до своєї політики банк не фінансує організації, які працюють у росії та очікує, що його клієнти повідомляють про наявність торговельних відносин із рф.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло