Імпортні автомобілі накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на «автомобільні стоянки», оскільки автовиробники та дистриб'ютори борються з уповільненням продажів і логістичними проблемами, зокрема нестачею водіїв вантажівок.
Про це повідомляє Financial Times.
За даними видання, автодистриб'ютори все частіше використовують паркінги порту як депо.
«Замість того, щоб зберігати автомобілі в дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі», – повідомили в порту Антверпен-Брюгге, чий порт у Зебрюгге є найбільш завантаженим портом Європи для імпорту автомобілів. «Усі основні автомобільні термінали борються із заторами», – додали в порту.
Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону.
«Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки», – сказав один із менеджерів логістичної компанії. Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців.
Ще один співрозмовник видання з учасників ринку зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб'юторам або кінцевим споживачам. «Це хаос», – сказала інша особа, знайома із ситуацією.