Європейські порти перетворюються на «автомобільні стоянки» через уповільнення продажів і логістичні проблеми
Автодистриб'ютори все частіше використовують паркінги порту як депо
Імпортні автомобілі накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на «автомобільні стоянки», оскільки автовиробники та дистриб'ютори борються з уповільненням продажів і логістичними проблемами, зокрема нестачею водіїв вантажівок.
Про це повідомляє Financial Times.
За даними видання, автодистриб'ютори все частіше використовують паркінги порту як депо.
«Замість того, щоб зберігати автомобілі в дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі», – повідомили в порту Антверпен-Брюгге, чий порт у Зебрюгге є найбільш завантаженим портом Європи для імпорту автомобілів. «Усі основні автомобільні термінали борються із заторами», – додали в порту.
Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону.
«Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки», – сказав один із менеджерів логістичної компанії. Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців.
Ще один співрозмовник видання з учасників ринку зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб'юторам або кінцевим споживачам. «Це хаос», – сказала інша особа, знайома із ситуацією.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].