monobank запускає мобільний застосунок для клієнтів кафе, барів і ресторанів

Expirenza 2.0 дозволяє переглядати меню, оплачувати рахунки з чайовими та залишати відгуки за QR-кодом

Фото: monobank

Співзасновник monobank Олег Гороховський оголосив про запуск нового мобільного застосунку Expirenza 2.0, призначеного для любителів ходити в кафе, бари та ресторани.

Про це він написав у своєму телеграм-каналі.

Expirenza 2.0 дозволяє переглядати меню, оплачувати рахунки з чайовими / бойовими та залишати відгуки про кафе та ресторани за QR-кодом.

У застосунку зібрані понад 1700 закладів-партнерів по всій Україні.

Функціонал застосунку забезпечує можливість бронювання столиків онлайн у кілька дотиків, дозволяє залишати чайові, містить добірки з порадами, куди піти та що там спробувати («Їжлисти»), має функцію «Частування», яка дозволяє пригощати друзів, рідних або коханих їжею з кафе чи ресторану, якщо вони знаходяться далеко.

Бекграунд. Нагадаємо: у вересні monobank купив сервіс TakeUsEat. Це студентський стартап для бронювання столиків у ресторанах.  Сервіс став частиною expirenza by mono, яка дає ресторанам один QR на меню, оплату, чайові, відгуки та оцінки.

У 2021 році monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Серед клієнтів Expirenza на той момент були ресторани, приватні клініки, салони краси та інші. Зокрема, сервісом користуються Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, «Добробут», Тайський і Китайський привіт, «Чорноморка», SPORTLIFE і багато інших. Платформа об'єднала в собі оплату в ресторанах від monobank із сервісами Еxpirenza.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS