«Укрзалізниця» (УЗ) завершила впровадження єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів із вантажних перевезень під назвою «е.Портал УЗ-Карго».
Про це повідомили у пресслужбі УЗ.
«До порталу вже приєдналося близько 2000 замовників послуг та 5000 користувачів», – йдеться в повідомленні.
З 1 липня 2024 року УЗ припинить роботу системи «АС Клієнт УЗ», яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року.
Натомість «е.Портал УЗ-Карго» надасть користувачам доступ до широкого спектра електронних сервісів для організації вантажних перевезень.
На порталі можна отримати інформацію про послуги з перевезення вантажів, оформити замовлення на перевезення, відстежувати статус вантажу, проводити розрахунки за перевезення, обмінюватися електронними документами, укладати договори.
Зазначається, що портал також має високий рівень захисту інформації від несанкціонованого доступу.
В УЗ зазначили, що інші сервіси для вантажовідправників, зокрема «АРМ Вантажовідправника», а також робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження, й надалі функціонуватимуть.
Бекграунд. Нагадаємо: протягом січня 2024 року «Укрзалізниця» збільшила обсяги перевезень експортних вантажів на 45% проти аналогічного періоду минулого року. Залізничні перевезення зернових – другі за обсягом і значущістю після морських.
Як відбувається цифровізація процесу на зернових терміналах і як у ньому допомагає автоматизація та новітні технологічні рішення, розповів Mind.