«Укрпошта» продала невручені відправлення на аукціоні Prozorro. Йшлося про посилки, які понад шість місяців очікували на своїх власників на складах компанії.
Про це повідомили в компанії.
«Ситуація, коли клієнти не забирають свої посилки, трапляється доволі часто, – зазначають в «Укрпошті». – Деякі з них залишаються на складах протягом двох тижнів, а інші – пів року або й більше».
Замість того, щоб викидати або знищувати такі посилки, «Укрпошта» вирішила виставити їх на продаж на електронному майданчику Prozorro.Sale.
«Це абсолютно законний і прозорий процес, який дозволяє нам компенсувати витрати на логістику та зберігання невручених відправлень», – наголошують у компанії.
Практика продажу невручених посилок на аукціонах не є новою. Її вже давно використовують багато логістичних компаній світу. «Укрпошта» також долучилася до цієї практики й, за словами представників компанії, на першому аукціоні продала невручені посилки у 25 разів дорожче, ніж очікувалося.
Бекграунд. Раніше «Укрпошта» виставила на продаж у системі «Prozorro.Продажі» 531 свій автомобіль, щоб зібрати кошти на оновлення автопарку. Розпродаж ретро-автопарку готувався ще до повномасштабного вторгнення, але фіналізувати це рішення вдалося лише зараз.
На заміну старому автопарку «Укрпошта» спільно з українськими виробниками розробила та розпочала тестування нового транспортного засобу для листонош, а також мобільного вагончика-відділення. За словами гендиректор компанії Ігоря Смілянського, який особисто випробував новинку, вона значно зручніша та практичніша за велосипед, особливо для доставляння посилок.