«Укрпошта» продає на аукціоні невручені посилки
Їх розпродали у 25 разів дорожче, ніж очікувалося

«Укрпошта» продала невручені відправлення на аукціоні Prozorro. Йшлося про посилки, які понад шість місяців очікували на своїх власників на складах компанії.
Про це повідомили в компанії.
«Ситуація, коли клієнти не забирають свої посилки, трапляється доволі часто, – зазначають в «Укрпошті». – Деякі з них залишаються на складах протягом двох тижнів, а інші – пів року або й більше».
Замість того, щоб викидати або знищувати такі посилки, «Укрпошта» вирішила виставити їх на продаж на електронному майданчику Prozorro.Sale.
«Це абсолютно законний і прозорий процес, який дозволяє нам компенсувати витрати на логістику та зберігання невручених відправлень», – наголошують у компанії.
Практика продажу невручених посилок на аукціонах не є новою. Її вже давно використовують багато логістичних компаній світу. «Укрпошта» також долучилася до цієї практики й, за словами представників компанії, на першому аукціоні продала невручені посилки у 25 разів дорожче, ніж очікувалося.
Бекграунд. Раніше «Укрпошта» виставила на продаж у системі «Prozorro.Продажі» 531 свій автомобіль, щоб зібрати кошти на оновлення автопарку. Розпродаж ретро-автопарку готувався ще до повномасштабного вторгнення, але фіналізувати це рішення вдалося лише зараз.
На заміну старому автопарку «Укрпошта» спільно з українськими виробниками розробила та розпочала тестування нового транспортного засобу для листонош, а також мобільного вагончика-відділення. За словами гендиректор компанії Ігоря Смілянського, який особисто випробував новинку, вона значно зручніша та практичніша за велосипед, особливо для доставляння посилок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].