Відтепер нотаріуси повинні звітувати про свої дії у е-Реєстрі

Уряд погодив таке рішення

Фото: ілюстративне

Кабмін погодив реалізацію дворічного експериментального проєкту щодо реєстрації вчинених нотаріусами нотаріальних дій в Електронному реєстрі нотаріальних дій.

Відповідну постанову опубліковано на сайті уряду.

«Метою експериментального проєкту є встановлення єдиного підходу до ведення Реєстру для забезпечення функціонування уніфікованої системи відомостей про вчинені нотаріальні дії», – йдеться в документі.

Координатором експериментального проєкту є Міністерство юстиції.

Ведення реєстру, зокрема, передбачає:

1) внесення та реєстрацію відомостей про нотаріальні дії, вчинені державними нотаріусами державних нотаріальних контор , державних нотаріальних архівів та приватними нотаріусами;

2) пошук відомостей про вчинені нотаріальні дії;

3) електронну інформаційну взаємодію Реєстру зі складовими частинами Системи е-нотаріату;

4) формування електронних справ;

5) надання інформації з реєстру у випадках, установлених законом.

Наголошується, що відомості реєстру становлять нотаріальну таємницю та не підлягають оприлюдненню.

Згідно з порядком, користувачами реєстру є:

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що уряд затвердив порядок використання коштів на підтримку проєктів зі значними інвестиціями. Бюджетні кошти будуть спрямовуватися на повні або часткові компенсації вартості збудованих заявником або інвестором зі значними інвестиціями об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також витрат на підключення та приєднання до інженерно-транспортних мереж, необхідних для реалізації відповідних інвестиційних проєктів. Тобто, якщо інвестор побудував дорогу, провів воду, газ, або електроенергію до свого заводу чи іншого об’єкта інвестицій, він зможе отримати компенсацію від держави.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS